Tworzenie konta

W celu utworzenia konta w Google Analytics przejdź na stronę: google.com/analytics a następnie kliknij na Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu.

Logowanie

Na nowej stronie skorzystaj ze swoich danych do konta Google w celu zalogowania się do usługi (1). W przypadku, gdy nie posiadasz konta Google kliknij na Utwórz konto (2) i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Uwaga!

Jeżeli posiadasz prywatne konto Google, które nie jest powiązane w jakikolwiek sposób z Twoją stroną internetową, w celu uniknięcia komplikacji sugerujemy stworzenie oddzielnego konta dedykowanego pod serwis.
Wpisz hasło i kliknij na "Zaloguj się".

Rejestracja

Na nowej stronie kliknij na Rejestracja. Wypełnij wszystkie pola formularza:
  • Co chcesz śledzić?
  • Pozostaw opcję Witryna
  • Nazwa konta
  • Wpisz nazwę konta.
  • Nazwa witryny internetowej
  • Wpisz nazwę witryny - może być dokładnie taka sama jak nazwa konta. Jedyny wyjątek, jeżeli posiadasz lub będziesz posiadać więcej niż jeden serwis. Wtedy najlepiej nazwać nazwę konta nazwą firmy, a nazwę witryn tak jak serwisy.
  • Adres URL witryny
  • Adres Twojej strony internetowej. Pamiętaj o odpowiednim wyborze protokołu (http:// lub https://). W przypadku, gdy nie jesteś pewien swojego wyboru skopiuj adres swojej strony z adresu przeglądarki i wklej do notatnika. Pojawi się wtedy używany przez Twój serwis protokół.
  • Kategoria branży
  • Wybierz odpowiednią kategorię.
  • Strefa czasowa raportowania
  • Wybierz odpowiednią strefę czasową.
  • Ustawienia udostępnienia danych
  • Pozostawienie ich umożliwia przekazywanie danych do Google w celu poprawienia usługi (pierwsza i druga zgoda) oraz dostęp do konta dla działu technicznego w razie problemu (trzecia zgoda) lub specjalistom ds. konta w celu optymalizacji analizy (czwarta zgoda).

    Po zakończeniu kliknij na Pobierz identyfikator śledzenia. Zapoznaj się z warunkami usługi, a następnie naciśnij przycisk "Akceptuję" w celu zaakceptowania warunków korzystania z usługi. Gratulacje! Właśnie stworzyłeś konto w Google Analytics. Powinna pojawić Ci się strona widoczna poniżej. Przejdź do: Powrót do strony głównej poradnika